Om Pharmapolar

Vi i Pharmapolar gir deg norskprodusert helsekost rett fra vår vakre nordiske natur. Som kunde kan du være trygg på at alle våre kosttilskudd er fremstilt av råvarer av aller beste kvalitet.

Trygghet

Som kunde skal du være trygg på at kosttilskuddene du bestiller er av høyeste kvalitet

Kvalitet

Alle våre kosttilskudd produseres i henhold til strenge nasjonale og internasjonale retningslinjer

Nordisk

Som kunde skal du være trygg på at alle våre kosttilskudd er produsert i Norge

Helse

Vi bruker ingredienser med dokumenterte helsepåstander som er godkjent av EUs mattrygghetsorgan

Vi gir 1 % av vår omsetning til naturen

Vi er inspirert av den nordiske naturen og ønsker å ta vare på våre vakre omgivelser ved å gi noe tilbake.

Derfor går 1% av vår omsetning til gode natur- og friluftsformål, og du kan være med på å bestemme hva og hvem som skal støttes

For hvert eneste kjøp som gjøres hos Pharmapolar, gir vi 1 prosent av omsetningen tilbake til gode formål knyttet til bevaring av naturen, friluftsopplevelser og arrangementer.

Én gang i året inviterer vi våre medlemmer til å komme med forslag til hvilke tiltak og prosjekter som skal støttes. Alle forslag – små som store – vil bli vurdert.

Dersom du ønsker å holde deg oppdatert på vårt 1%-prosjekt, kan du følge oss på Facebook eller melde deg på vårt nyhetsbrev.

Spørsmål og svar

Har du noen spørsmål? Vi har svarene her! Finner du ikke spørsmålet ditt, må du gjerne kontakte vår kundeservice.

Hvordan fungerer abonnementsordningen?

Som abonnent mottar du regelmessige forsendelser direkte til postkassen din. Dette skjer automatisk, slik at du slipper å gå tom for kosttilskudd. Det er enkelt, praktisk og lettvint for deg. Du bestemmer selv når du ønsker å få tilsendt en ekstra forsendelse, utsette neste pakke eller stoppe abonnementet.

Kan jeg betale med Avtalegiro?

Ja, så klart du kan! Avtalegiro kan settes opp i nettbanken din eller via Avtalegiros egne nettsider. Som Avtalegiro-kunde betales regningen automatisk fra din konto på forfallsdato, du slipper å huske på lange KID-numre og du unngår purring og gebyr ved for sen betaling. Enkelt, effektivt og oversiktlig!

Er det noe bindingstid på abonnementet?

Hos oss har du ingen bindingstid. Du kan endre leveringsintervall, ta pauser i abonnementet og når som helst avslutte ditt abonnement ved å kontakte vår kundeservice. Husk bare at eventuelle endringer eller avbestillinger må gjøres senest innen 14 dager før neste utsendelse.

Kan jeg kjøpe kosttilskuddene deres i butikk?

Våre produkter kan kun bestilles på våre nettsider, men du kan også bestille ved å sende en epost til kundeservice@pharmapolar.no eller ringe vår kundeservice på 31 00 47 50. Slik unngår vi fordyrende mellomledd og gjør det enkelt, tidsbesparende og rimeligere for deg som kunde.

Kundeservice

Postboks 1555
3007 Drammen

31 00 47 50

Følg oss på Facebook

Få informasjon om konkurranser, gode tilbud, samt nyttige råd og tips om egen helse – rett i din egen nyhetsstrøm på Facebook.